Tuesday, September 22, 2009

Homoen og kurderen er snart i California

Etter valgkampen har jeg 3 fridager til rådighet. Tok to av de forrige uke(tirsdag og onsdag) og den siste i dag. Tok den i dag for å kjøre Odin og Dler til Gardermoen. Det er rart å tenke på at de er så langt vekk, og i en så annerledes tidssone. De dro fra Gardermoen klokka 1, og mellomlander i Philadelphia klokka 3 lokal tid. Dette er jo ikke reelt en 2 timer flytur, mer 11 timer eller noe. Er litt forskjellig hvor steder i USA ligger i forhold til oss i tid, men California ligger ihvertfall 9 timer bak oss. Nå er klokka ca. halv 1 der, f.eks.

Pcen min er av den lille søte typen. Siden den er av den lille søte typen blir den ofte litt for liten til å se på film på og sånn(i tillegg til at internettet jeg bruker til den er treeeeeeigt). Men så har jeg en snill lillebror, så nå låner jeg den bærbare pcen hans litt. Han har uansett en stasjonær pc også, så han hadde ikke brukt den bærbare uansett. Og hadde han det, så hadde han vel sagt nei til å låne den bort, vil jeg tro.

Jeg har forøvrig skikkelig lyst til å begynne å spille i korps igjen. Merker at et år borte fra korps er nok til å få lyst til å spille igjen. Man har en tendens til å bli litt lei av musikk etter 3 år på musikklinja, og det var nettopp det jeg blei. Så jeg slutta i begge korpsene jeg spilte i, og har rett og slett bare øvd for moroskyld uten å egentlig øve på noe spesielt det siste året. Litt befriende, men også litt kjedelig i lengden. Jeg er et korpsmenneske, og korpsmennesker trenger nye noter og å spille i korps. Så da tenkte jeg at jeg skulle bli med å spille i noe i Drangedal som kalles for Musikken. Det er et slags prosjektkorps for folk fra 12 år og oppover. Det er samling en søndag i måneden. Denne måneden er samlinga til søndag, så da kan jeg kombinere det med en tur hjem til Heldøla også, så blir mamma og pappa også litt fornøyde.



Her burde det egentlig vært et bilde av Odin og Dler som drar, men det tenkte jeg ikke på akkurat da, så da ble det et random bilde ut av bilvinduet ved Gardermoen istedenfor.

No comments:

Post a Comment